متوجه شدیم که Halo Infinite اصلاً بی‌نهایت نیست؛ استودیوی Halo پس از تنها چهار سال توسعه فعال، کار را پایان می‌دهد

خداحافظی با Halo.

آرت‌ورک Halo Infinite با مستر چیف و یک سیاره بیگانه در پس‌زمینه
منبع تصویر: مایکروسافت

توسعه فعال Halo Infinite در همان روزی که عملیات: Infinite فعال می‌شود: ۱۸ نوامبر، به پایان می‌رسد.

Halo Infinite که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، در میان برنامهٔ ۱۰‑ساله‌ای برای “ادامهٔ حماسهٔ مستر چیف در سال‌های آینده” اعلام شد.

اما اکنون، با کمتر از نیمی از این ده سال، استودیوی Halo — که پیش‌تر به نام ۳۴۳ اینداستریز شناخته می‌شد — تأیید کرد که عملیات Infinite، به‌طرز طنزآمیز، اصلاً بی‌نهایت نیست و “آخرین به‌روزرسانی بزرگ برنامه‌ریزی شده برای Halo Infinite” خواهد بود.

تصویر کاور ویدیو در یوتیوب
طلوعی نو | استودیوی Halo. در یوتیوب مشاهده کنید

“عملیات: Infinite ممکن است آخرین به‌روزرسانی بزرگ برنامه‌ریزی شده برای Halo Infinite باشد، اما ما به‌طور کامل متعهد به پشتیبانی از بازیکنان با چالش‌های هیجان‌انگیز، جوایز رتبه‌بندی شده و رویدادهای جامعه در طول سال آینده و پس از آن هستیم،” تیم گفت.

“در حالی که تیم استودیوی Halo تمرکز خود را به پروژه‌های در حال توسعه‌ای نظیر Halo: Campaign Evolved معطوف می‌کند، مایلیم از بازیکنان Halo Infinite به‌دلیل سال‌ها حمایت مستمرشان تشکر کنیم.”

تیم گفت که این دوره “دوره‌ای افسانه‌ای از فصل‌ها، رویدادها، شکست‌ها و عملیات‌ها” با تعداد فراوانی نقشه، حالت، افزودنی‌های سندباکس، به‌روزرسانی‌های ابزار Forge و خاطرات شگفت‌انگیز همراه بوده و از جامعه Halo به‌دلیل حمایت و شور و شوقشان تشکر کرد.

“شور و هیجان شما ستارهٔ راهنمای تمام تلاش‌های ماست. چه بازیکن طولانی‌مدت باشید، چه اسپارتن تازه‌وارده‌ای، یا حتی هم‌پیمان نوین، ما از حضور شما در تیم‌آتش‌مان سپاسگزاریم.”

“در حالی که به آینده می‌نگریم، بازخورد شما به ما کمک خواهد کرد تا اهدافمان را پالایش کنیم، به امید فراتر رفتن از انتظارات و ارائهٔ بهترین تجربه‌های Halo ممکن. در تمام طول روز، به پیشنهادات، آثار هنری و حتی میم‌های شما نگاهی می‌اندازیم؛ این‌ها یادآور تعهد دوگانهٔ ما به حفظ وفادارانهٔ میراث Halo و ساختن آیندهٔ آن است.”

از تاریخ ۱۸ نوامبر، عملیات: Infinite ارتقاهای دو برابر در رتبهٔ شغلی و SP، پاس عملیات ۱۰۰ مرحله‌ای، هشت مجموعهٔ زرهی قابل کسب، فصل‌های رتبه‌بندی جدید و “۲۰۰ سفارشی‌سازی که تا کنون منتشر نشده‌اند” را در The Exchange به ارمغان می‌آورد.

این خبر پس از اینکه کارگردان هنری Halo، گلن ایزرا، ماه گذشته پس از ۱۷ سال کار بر روی این فرنچایز، استودیوی Halo را ترک کرد، به‌دست آمد.

ایزرا در عناوینی نظیر Halo 3: ODST و جدیدترین Halo Infinite، هم در Bungie و هم در ۳۴۳ اینداستریز (که اکنون به استودیوی Halo معروف است) کار کرده بود. هنگام ترک شرکت، او پیامی هولناک گذاشت که به نظر می‌رسد نشانگر نارضایتی درون استودیو باشد. این اتفاق پس از اخراج‌های گسترده در مایکروسافت امسال رخ داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا