به‌روزرسانی بزرگ بعدی Halo Infinite آخرین به‌روزرسانی خواهد بود تا Halo Studios بتواند بر «چندین عنوان Halo در حال توسعه» تمرکز کند

حقیقت و آشتی.

مایکروسافت برنامه‌های خود را اعلام کرد که Halo Infinite را در اواخر این ماه به حالت نگهداری منتقل کند تا استودیو Halo بتواند بر توسعه چندین بازی جدید Halo تمرکز کند.

در یک پست وبلاگی، استودیو Halo اعلام کرد که Operation: Infinite که قرار است در ۱۸ نوامبر منتشر شود، آخرین به‌روزرسانی بزرگ برنامه‌ریزی‌شده برای این بازی تیراندازی اول شخص بر روی Xbox و PC است، اما تأکید کرد که با چالش‌ها، جوایز رتبه‌بندی‌شده و رویدادهای جامعه‌ای در طول سال آینده و پس از آن، از بازیکنان پشتیبانی خواهد کرد. پاس رایگان Operation Pass با ۱۰۰ سطح و پاس پرمیوم با ۱۰۰ سطح در Operation: Infinite تاریخ انقضای برنامه‌ریزی‌شده‌ای ندارند.

یکی از بازی‌های جدید Halo که استودیو Halo بر روی آن کار می‌کند، Halo: Campaign Evolved است که قرار است در سال ۲۰۲۶ در پلتفرم‌های PC، Xbox و پلی‌استیشن 5 عرضه شود. استودیو Halo درباره دیگر بازی‌های آینده Halo توضیحی نداد.

بازی‌های Halo به ترتیب تاریخی

«در نگاه به چهار سال تحول و به‌روزرسانی در Halo Infinite، از جامعه‌مان به‌خاطر پشتیبانی مستمرشان سپاسگزاریم»، استودیو Halo گفت. «بدون بازخورد و شور و شوق شما، حالت چندنفره Halo Infinite نمی‌توانست امروز این جایگاه ویژه را داشته باشد: یک عرصه پویا برای نبرد و بازی، که برای هر اسپارتنی چیزی دارد.»

«با وجود چندین عنوان Halo در حال توسعه، ما به تمرکز مشترک تمام تیممان نیاز داریم تا تجارب جدیدی را با همان شور و دقتی که جامعه‌مان به ما اعطا کرده است، ارائه دهیم. در حالی که ما همچنان متعهد به حمایت از Halo Infinite در مسیر پیش رو هستیم، Operation: Infinite آخرین به‌روزرسانی محتوای بزرگ برنامه‌ریزی‌شده در حال حاضر است.»

استودیو Halo، که پیش‌تر به نام ۳۴۳ Industries شناخته می‌شد، چهار سال پس از رونمایی به‌تأخیر افتاده‌اش در Xbox One، Xbox Series X و S و PC در دسامبر ۲۰۲۱، Halo Infinite را پشت سر می‌گذارد. مایکروسافت قصد داشت این بازی به‌عنوان عنوان اولیه برای Xbox Series X و S منتشر شود و یک سال زودتر عرضه گردد، اما پس از دریافت بازخورد منفی نسبت به رونمایی پرانتظاری از گیم‌پلی در ژوئیه ۲۰۲۰، تاریخ انتشار را به تعویق انداخت.

Halo Infinite در سال‌های پس از انتشارش تغییرات چشمگیری را تجربه کرد، از جمله تغییر نام توسعه‌دهنده‌اش، ۳۴۳ Industries به Halo Studios، و چندین دور اخراج پرسنل. این پس از کاهش چشمگیر تعداد بازیکنان Halo Infinite پس از رونمایی رخ داد، چرا که طرفداران از کمبود محتوا، سیستم پیشرفت ضعیف و مدل پول‌گیری تند خشمگین شدند. حالت بتل‌رویل «تغییردهنده بازی» نیز حذف شد.

بازیکنان پیشاپیش اشاره می‌کنند که Halo Infinite هنوز به نیمه‌راه برنامه ده‌ساله مستند مایکروسافت برای این بازی نرسیده است (به این دلیل نامش Halo: Infinite است). در ژوئیه ۲۰۲۰، IGN با کریس لی، سرپرست پیشین استودیوی Halo Infinite مصاحبه کرد؛ او Halo Infinite را «آغاز بستر ما برای آینده» توصیف کرد.

«ما می‌خواهیم Infinite به‌مرور زمان رشد کند، نه اینکه به عناوین شماره‌دار بپردازیم و همان تقسیم‌بندی‌های قبلی را داشته باشیم»، او ادامه داد. «در حقیقت هدف این است که Halo Infinite را به‌عنوان آغاز ده سال آینده برای Halo بسازیم و سپس به‌همراه طرفداران و جامعه‌مان آن را گسترش دهیم.»

اگرچه به‌روزرسانی‌های مستمر تجربه را به‌طور چشمگیری بهبود بخشیده‌اند، Halo Infinite هرگز به‌طور کامل به پتانسیل خود نرسیده است. هم‌اکنون تمرکز بر Halo: Campaign Evolved است؛ اگرچه این پروژه نیز پس از اعلام خود مسیر پر پیچ‌وخم داشته و یکی از اعضای کلیدی تیم توسعه اصلی Halo در Bungie نسبت به برخی از تغییرات اعمال‌شده نگرانی ابراز کرده است.

وسلی مدیر بخش اخبار در IGN است. او را در توییتر با نام کاربری @wyp100 پیدا کنید. می‌توانید از طریق wesley_yinpoole@ign.com با وسلی تماس بگیرید یا به‌صورت محرمانه از طریق wyp100@proton.me پیام ارسال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا