شرکت هماکنون در حال کار برای «افزایش تولید و پر کردن خلأ تقاضای موجود» است.

فروش ROG Ally X مخصوص Xbox اسوس «فراتر از انتظار» بوده است.
در پاسخ به سرمایهگذاران، اسوس اعلام کرد واکنش به سیستم دستی جدید خود – که در ۱۶ اکتبر به بازار عرضه شد – «بسیار مثبت» بوده و بهویژه مدلهای «پریمیم و بالارده» مورد توجه قرار گرفتهاند.
بهدلیل اینکه تقاضا بیش از عرضه است، شرکت اعلام کرد در حال کار برای «افزایش تولید و پر کردن خلأ تقاضای موجود» میباشد.
«همانطور که بسیاری از شما میدانید، ما نسل اول ROG Ally را ۲ تا ۳ سال پیش بهعنوان پیشرو در بازار معرفی کردیم؛ در دو سال اخیر این دستهبندی جدید، بهویژه بستر ویندوز، بهمرور زمان موفقیت فراوانی کسب کرده است»، اسوس در یک جلسه پرسش و پاسخ گفت (متشکریم Windows Central).
«ما بر این باوریم که اهداف اولیهمان در موقعیتگیری پریمیوم را تحقق بخشیدهایم و یک عامل رشد جدید در بخش بازیهای خود ایجاد کردهایم. به همین دلیل ماه گذشته نسل سوم ROG Ally را عرضه کردیم که همکاری عمیقتری با Xbox داشت.»
«از زمان عرضه، واکنش بازار به این محصول بسیار مثبت بوده و بهویژه تمایل به مدلهای پریمیوم و بالارده فراتر از انتظارات ما بوده است». «این نسخههای بالارده در حال حاضر کمبود دارند»، اسوس افزود. «ما در همکاری نزدیک با تأمینکنندگان کلیدی قطعات برای افزایش تولید و پر کردن خلأ تقاضای موجود کار میکنیم. هدف ما از ROG Ally این است که بهعنوان یکی از ستونهای اصلی در سبد بازیهای اسوس باقی بماند.»
بهدلیل موفقیت بالاتر از حد انتظار در عرضه، اسوس پیشبینی میکند که مجموعه Ally در این فصل مالی جاری بین ۹۶ تا ۱۶۰ میلیون دلار آمریکا درآمد داشته باشد و در فصول آینده بهطور متوسط حدود ۱۳۰ تا ۱۶۰ میلیون دلار در هر فصل تولید کند.